vandenhout-vietnam-reismee-nl.reismee.nl

Dag 13 Hoi An

Dag 13 Hoi An

Goedendag allemaal.

Wat doe je allemaal als je een dag vrij bent? Juist ja….je tuttelt lekker wat aan.

Eerst s ’morgens op ons gemak ontbeten. Lekker zo geen tijdsdruk van weer moeten vertrekken.
We konden vandaag nog met een optionele excursie mee gaan, maar dat hebben we dus niet gedaan. Van de 25 personen zijn dit maar 3 mensen gaan doen.

We zijn samen met Petra het andere gedeelte ( het Japanse gedeelte) van Hoi An gaan bekijken. Er was daar net een begrafenis ceremonie bezig. Gewoon bij een huis, midden in de winkelstraat. Toch apart om zo iets werk gerelateerd te mogen bekijken van een afstand. Ze waren bezig met een gebedsceremonie.

Nog even op een terrasje gezeten en toen een restaurant gezocht voor een lichte lunch.

Om 14.00 uur hadden we onze afspraak voor de massage van Wilfred en voor mij de manicure en pedicure. Nou ja pedicure? Ben thuis een ietwat uitgebreidere behandeling gewend. Maar leuk om te doen. Heb de teennagels nu lekker rood. Petra had ook een afspraak voor een massage.

En natuurlijk ook nog voor het eerst van mijn leven een “French manicure”. Super mooi geworden. Kijk maar naar de foto.

Daarna voor de afwisseling weer op het terras gezeten. Jeetje wat hebben we het toch goed zo.

We hebben het vandaag erg gezellig gehad met Petra. Zijn samen ook nog gaan dineren bij “Cargo” in het centrum. We waren lekker op tijd gegaan want we hebben onze koffers weer moeten inpakken.

Morgen weer een vroege wake-up call.
Op naar onze volgende bestemming.

Andre

Mooi lekker rustig dagje even lekker bij komen. Ben benieuwd wat er verder gaat gebeuren.
Schoenen mooi en je bagels zagen er ook erg verzorgd uit.
Fijne dag morgen