vandenhout-vietnam-reismee-nl.reismee.nl

Dag 16 Nha Trang

Dag 16 Nha Trang

Een lekkere rustige dag gehad.
Op ons gemak ontbeten. Daarna wilden we in het hotel wel eens naar de Sky bar van het hotel gaan kijken. Hadden het in de lift gezien dat deze er was, maar gisteravond bleek niemand van het personeel te weten war die was. Gek toch he?

Tja, we zij er achter gekomen waarom. Allereerst kun je er maar via Ă©Ă©n van de drie liften komen. Dat op zich is al vreemd.
Maar wij net zo lang op die lift gewacht om te gaan kijken. Aangekomen op de 13 etage kwamen we achter de reden. De lift ging open en het was een donkere ruimte, waar alleen maar roulette tafels en gokkasten stonden. Volgens ons zo illegaal als de pest. Hebben een klein rondje gelopen en zijn daarna maar wijselijk met de lift naar onder gegaan. Daar kwamen we er achter dat er elke avond een show is in Nha trang. Besloten om daar naar toe te gaan.

Daarna samen met Leon en Mirande naar het strand gegaan om lekker te relaxen.
Daar aangekomen waren er nog meer van onze groep.

Gezellige dag gehad.
Op tijd terug naar het hotel om rustig aan te doen en ons om te kleden voor de show. We zijn uiteindelijk met z’n zevenen naar de show gegaan, Corrie en Ger, Leon en Miranda, Petra, Wilfred en ik.
Gezellig met z’n allen in de taxi. Voor het absurde bedrag van 30.000 Dong. Omgerekend is dit € 1,20.
we gaven hem 50.000 dong, dus € 2,00 en hij was helemaal beduusd ervan.

Het was werkelijk geweldig. Jammer dat ze deze show niet in het programma opnemen. Duurde ongeveer Ă©Ă©n uur, maar elk nummer was geweldig mooi om te zien. Dit vertegenwoordigt nu echt het land Vietnam.

Terugweg wederom met z’n allen in de taxi. In een super drukke straat gaat hij gewoon met zijn auto draaien. Niet normaal meer.

Maar we zijn heelhuids terug gekomen en gaan nog even lezen en dan naar bed.

Morgenvroeg is het weer “Rise en Shine”. Op naar een nieuwe dag.

Andre

ja jammer zoon show is echt folklore.
foto's zien we wel komen haha
zag dat je de landkaart hebt kunnen veranderen.
ja pas maar op met dat gokken kan je duur komen te staan in die landen.
tot horens