vandenhout-vietnam-reismee-nl.reismee.nl

Dag 17 Nha Trang-Phan Thiet/Mui Ne

Dag 17 Nha Trang-Phan Thiet/Mui Ne

Op pad gegaan naar Phan Thiet. Eerst nog in Nha Trang een stop gemaakt bij een pagode. Schitterend mooi. Midden in de stad, ligt weer iets geweldigs. Het was de Long Song Pagode. Een supergroot wit beeld dat hoog ligt en waarbij je dan ook een prachtig uitzicht hebt.
Het was weer een beproeving hoor. Een heleboel trappen voordat we boven waren. Maar het loonde zich zeker om het te doen. Hoewel het pas vroeg in de morgen was, waren de temperaturen alweer boven de 40 graden.

Heerlijk als je dan je reis kunt vervolgen in een bus die airconditioner heeft. Daarna Fotostop bij een plek waar ze vissaus maakte. Nou, wat een vreselijke geur hing daar.
Bij de lunchpauze hebben we de verjaardag van Joyce gevierd. Met……..ja hoor taart.
Was een mooie plek aan zee waar we dan ook leuke foto’s hebben gemaakt.
Volgende stop was bij een vissersdorpje. W zijn daar te voet over de brug gelopen. Aan weerszijden lagen enorm veel bootjes. Kijk maar naar de foto’s. Maar wat zijn deze mensen toch een vieze rikken.
echt overal laten ze hun puin en afval achter. Het hele land wordt hierdoor verpest.

Voordat we bij ons volgende hotel terecht konden hebben we nog even een w.c. stop gemaakt en bij een ATM oftewel pin automaat gestopt. Je komt soms gewoon een aan dagen niet op een plaats waar gepind kan worden.

Tja en dan over ons nieuwe resort:

Prachtig, geweldig, Manjefiek, super, hemels, paradijselijk, sprookjesachtig, enz, enz.

We hebben hier allemaal een eigen huisje. Met eigen terras. De badkamer is een balzaal en in de patio bij de badkamer is onze buitendouche.

En dan te bedenken dat we hier twee dagen rust hebben. Kon op geen mooiere plaats zijn.

We hebben natuurlijk eerst een beetje de boel bekeken. We liggen heel dicht bij het strand, er zijn twee hele mooie zwembaden, top restaurant, welnessen ga maar door.

Het water in de zee en in de zwembaden is gemiddeld 35 graden. Je koelt dus niet echt af.

Toen we terugkwamen van het restaurant, waren de gordijnen voor ons gesoten, was ons bedje opengeklapt en de klamboe in orde gemaakt. Er stonden twee plakjes cake klaar en een verhaaltje voor het slapen gaan.

Moet echt niet veel gekker worden.

Tot morgen allemaal

Areana

Zo te lezen, genieten jullie volop!
Foto;s zijn ook prachtig!

Andre

Hallo jullie komen echt op heel mooie plaatsen maar ook op stink plaatsen zeg maar dat hoor er bij.
Mooi beeld zeg.
Hoop dat jullie een paar mooie dagen en rustige dagen hebben in het mooie huisje.
Wachten vol spanning weer op de volgende berichtgeving.
Veel rust en plezier

Chantal

Lekker zo''n luxe. Geniet ervan.