vandenhout-vietnam-reismee-nl.reismee.nl

Dag 18 Phan Thiet/Mui Ne

Dag 18 Phan Thiet/Mui Ne

Wakker geworden onder de Klamboe. Tjaaaa…. Dit is niet echt mijn dingetje.
Krijg er een beetje een verstikkend gevoel van. Maar nodig is het wel. Vanmorgen toen we wakker werden zat er een mug op. Dus……vanavond ook maar weer doen.
Is alleen zo een gedoe als je naar de w.c. moet. Helemaal naar het voeteneind kruipen, want daar is de in en uitgang. Alles weer goed sluiten, dan weer teug. Zelfde liedje….
en zonder licht, want daar kom je niet meer bij. Pfffffff het is me wat.

Ontbijten is hier echt een straf hoor. Moet je aan een tafeltje gaan zitten met uitzicht over de zee.

Echt zwaar hoor…

En dan de hele dag niets moeten doen. Alleen maar zwemmen en lezen en weer zwemmen. Tussendoor ook nog maar even een slaapje doen. We hebben het echt niet gemakkelijk hoor!!!

Voor Tjeerd en Magda is dit een bijzondere dag. Vandaag is koningsdag, het is hun trouwdag en ze hebben vandaag te horen gekregen dat ze weer opa en oma geworden zijn.
Van harte gefeliciteerd met jullie kleindochter “Eva”.

Om 17.00 uur hadden we een massage geboekt.
Wat een geweldige ervaring. Ik heb in het verleden al meerdere massages gehad en deze was echt erg goed, maar hier maakte de locatie nou net het verschil. In een massage kamer langs het strand. Vanaf de massage tafel keek je zo uit over de zee. Tijdens de behandeling hoorde je het ruisen van de zee. Toppie!

Vanavond ook maar meteen weer een afspraak voormorgenmiddag gemaakt.

Hebben een leuke deal hier. Massage en s ‘avonds een diner voor een hele aantrekkelijke prijs.

En zo maken we van een rustdag toch weer iets moois.
En dat zelfde morgen nog eens.

Toedeloe allemaal

Luce

Nou heb ik voor het eerst medelijden met je! Niet om wat je allemaal moet " doorstaan" maar dat je dat allemaal weer moet missen straks! Enfin, ik begin jullie te missen en..........verveel me onderhand. Te rustig, niets te doen!
lieve groetjes,
Luce

Chantal

Gefeliciteerd Tjeerd en Magda!

Andre

Geniet er maar lekker van. Even rust ook lekker toch.
Kijk weer uit naar morgen????????????

Trijnie

Hallo Patricia en Wilfred,
Wat leuk voor Magda en Tjeerd dat ze weer opa en oma zijn geworden. Wil je ze feliciteren van ons?
En dat op hun trouwdag. En wat een leuke zeemeermin zit er in de groep? Waar heb je die gevangen?
Die met de bloemen op het hoofd bedoel ik. Ach ja een beetje humor mag er nog wel zijn toch?
Nog veel plezier en hou de slangen en muggen bij je weg.
Doe je de groeten aan Laura en Huy en de busjongens? Heb voor Laura even een goed woordje bij FOX gedaan. Heeft ze wel verdiend en Huy ook.
groeten Trijnie en Freek