vandenhout-vietnam-reismee-nl.reismee.nl

Dag 19 Phan Thiet

Dag 19 Phan Thiet/Mui Ne

Hallo allemaal, weer een lekker rustige dag gehad.
Temperaturen blijven hier boven de 40 graden.
Dus je doet hier echt bijna niks. Vandaag dus alleen maar gezwommen en geluierd.
Met de wetenschap dat we nog een aantal drukke dagen tegenmoet gaan, is dit geen overbodige luxe.

Toen Ger en Corrie naar het zwembad kwamen hadden ze iets spectaculairs meegemaakt.

Er was een slang in het resort gesignaleerd en die waren ze aan het vangen. Ze hebben het helemaal gefilmd. Was toch wel een serieus gevalletje van iets meer dan een meter lang. Was waarschijnlijk wel een giftige, want ze waren er zelf ook bang voor. Brrrrrrrr moet er niet te lang bij nadenken. Heb de rest van de dag toch iets ander rondgelopen.

S ’middags lekker een klein hapje gegeten in het restaurant.

Om 16.00 uur hadden we weer voor straf een massage. Een andere dan gisteren. Was een stukje heftiger.
Was erg gevoelig, omdat we vandaag toch wel ietwat verbrand zijn.

s ’avonds samen met Petra gegeten. Daarna maar eens onze rekening gaan betalen.

Toen we net naar het huisje wilden lopen begon het ineens te regenen. En niets zo’n beetje ook. Nadat we een paraplu bij de receptie gekregen hadden, viel de stroom uit. Tot twee keer toe.
Was echt donker. Je zag echt werkelijk helemaal niets.

Uiteindelijk konden we naar het huisje lopen. Door het natte weer kwamen de kikkers over de voetpaden. Hellup…….ik haat kikkers.
Wat was ik blij dat we terug waren. Al met al, toch weer eens een bijzonder dag.

Tot de volgende keer,

Liefs Wilfred en Patricia.

Nathascha

Ohhh sorry moest echt ff lachen,ik weet hoe je relatie tot kikkers zijn ????????