vandenhout-vietnam-reismee-nl.reismee.nl

Dag 22 Ho Chi Minh City

Dag 22 Ho Chi Minh City

Vanmorgen de stadstoer gemaakt. We zijn begonnen bij het oorlogsmuseum.

Erg indrukwekkend allemaal. Maar wel vreselijk om te zien wat er allemaal tijdens de oorlog gebeurt is. Maar ben nu wel helemaal klaar met alles over de oorlog. Genoeg is genoeg!!!!

Van daaruit zijn we naar de imposante Notre Dame kathedraal gelopen en het beroemde postkantoor bezocht. Het was erg druk en al weer eens vreselijk warm. Om 11.00 uur waren we al weer terug in het hotel en hebben we de rest van de dag vrij gehad.

S ’middags zijn we nog een handbagage koffertje bij gaan halen en hebben we onze laatste souvenirs gehaald.
De temperaturen zijn hier echt vreselijk hoog. Zodra je buiten het hotel komt, ben je al nat van het zweten. Echt niet normaal meer.

De dag afgesloten met een gedeelte van de groep. We zijn gaan tafel bbq-en. Jeetje wat hebben we gelachen. Was echt super gezellig.

Voor de laatste keer het drukke verkeer van Ho Chi minh City getrotseerd op weg naar het hotel.

Terwijl ik dit aan het schrijven ben, ben ik tevens een poging aan het doen om een filmpje hierover op de reisblog te zetten. Hoop dat het gaat lukken.

Nog maar twee dagen te gaan en dan is het alweer allemaal voorbij.
Maar wat hebben we genoten. Ontzettend veel gezien. Dit moet echt allemaal nog een plaatsje gaan krijgen.

Tot morgen weer allemaal,

Patricia

P.S. Video is gelukt

Trijnie en Freek

Goede reis terug

Trijnie en Freek

Goede reis terug. Leuke bal trouwens daar ergens in een zwembad

Chantal

Ik heb genoten van je blog.
Prettige en veilige reis terug naar huis.

Andre

Was geweldig om allemaal te zien en te lezen. Goede reis en tot gauw