vandenhout-vietnam-reismee-nl.reismee.nl

Vertrek en aankomst Vietnam

Vertrek

Maandag 10 april. 4.30 uur en de wekker loopt af. Jeetje, amper geslapen.

Het moment is aangebroken en onze reis gaat beginnen.

Eerst nog lekker gedouched en de toilettas in het koffer gedaan. Kopje koffie en broodjes gegeten en toen samen met Leon en Miranda op pad gegaan.

Randy opgehaald, want die gaat mee en komt dan met onze auto weer naar huis.

Alvast hartstikke bedankt dat je dit voor ons wilt doen. Want Vera is vandaag jarig. hieperdepiep hoera.

Al met al heeft het toch 3 uur geduurd voordat we op Schiphol aankwamen. Ondanks ons vroege vertrek hebben we in meerdere files gezeten.

We konden gelukkig al meteen inchecken zodat we onze koffers al kwijt waren.

Door de douane en toen lekker gaan shoppen. Alle vier hebben we heerlijke geurtjes uitgezocht.

Goed begin van de vakantie.

Om half één mochten we gaan boarden. Na een vlucht van 10 uur en drie kwartier waren we "al" in Hong Kong. Op zich is het ons reuze mee gevallen. Met wat drinken, eten, slapen/doezelen en tv kijken waren we er sneller dan verwacht. Twee uur later hadden we de volgende vlucht naar Hanoi. Deze was gepiept binnen twee uurtjes. Van deze vlucht heb ik vrij weinig meegekregen. Vermoeidheid was enorm.

Op het vliegveld van Hanoi stonden onze reisleiders ons al op te wachten. De landelijke gids heet Huy, spreek je trouwens uit als " Whie" en Laura de gids van FOX reizen. Het toeval wil dat Laura afkomstig is uit Valkenburg aan de Geul. Wat is ze blij dat ze weer eensdialect kan spreken.

Hoe deze dag verder verloopt lezen jullie in het volgende verslag.

Groetjes Wilfred en Patricia

Chantal

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Wat een lange vlucht.

dorry

Fijn dat jullie op de plaats van bestemming zijn