vandenhout-vietnam-reismee-nl.reismee.nl

Dag 8 Dong Hoi

Dag 8 Dong Hoi

Een rust dag gehad vandaag.
Lekker uitgeslapen en op ons gemak gaan ontbijten. Lekker aan het strand gelegen, de zee in geweest en uitgerust.
Wat een luxe als je eens een keer niet zo vroeg op hoeft te staan. Aangezien we in een Spa resort zijn, hadden we voor het s ’middags een massage afgesproken. Wat een belevenis ! Een aroma therapie massage van anderhalf uur. We kwamen als herboren terug.

Voor de rest hebben we wat gerelaxt. Het is tenslotte een vrije dag. Voor het diner, ben ik wel nog even naar een tempel geweest. Deze ligt net buiten het hotel en is waarschijnlijk voor de lokale bewoners. Ook dit was weer heel bijzonder om te bekijken.

Bij het diner hebben we nog gezongen voor Carina, want die is vandaag jarig. We zullen het morgen in de bus, nog eens met z’n allen overdoen.

Ik heb vandaag ook weer een aantal foto’s op de blog gezet. Is natuurlijk maar een heel klein beetje van wat we allemaal zien op een dag.

Morgenvroeg weer de luxe van geen wekker zetten. We hebben de gelegenheid om tot 9.30 uur te ontbijten. Dit moet wel een uitgebreid ontbijt zijn, omdat we om 12.00 uur in de bus stappen en niet stoppen om te lunchen. Ben benieuwd wat de dag ons van morgen brengt.

Tot morgen weer alleemaal,

Patricia

Andre

Heerlijk om zoon dag er tussen te hebben. Fijn dat jullie weer er even tegen aan kunnen.
Ben benieuwd wat volgt????

Andre

Tussen haakjes dit markten brrrrrrrrrrrr????. Heb ze ook gezien in Costa Rica en dergelijke landen. Niets voor mij